הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות | מגזין חתונות – מיי דיי

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

עד כמה הגרפיקה תופסת חלק בעיצוב האירוע? מהם הטרנדים הבולטים בתחום המיתוג ולמה כדאי להדפיס הזמנות בעידן הדיגיטלי? את כל התשובות ועוד תוכלו למצוא במדריך הבא, שמקיף את כל החידושים בעולם המיתוג וההזמנות לחתונה

בעידן טכנולוגי שבו הכל קורה בקצב מהיר וכמויות של מידע שוטפות אותנו כמעט בכל רגע נתון, הנטייה לייחד את עצמנו מהשאר וללכת על בחירות מחוץ לקופסה היא מתבקשת, במיוחד כשמדובר בעולם החתונות. כיום כדי להעניק טאץ’ אישי ויוצא דופן לחתונה, זוגות רבים בוחרים להשקיע במיתוג האירוע, ומנצלים את האלמנטים השונים כדי להציג את האופי שלהם ולהפוך את החתונה ליותר “שלהם”.

גרפיקה בכל מקום

עולם המיתוג של היום כבר ממש לא מסתכם בהזמנות ובמספרי שולחן, והופך לשירות החולש על עוד ועוד קטגוריות בעולם החתונות. רעות וסיון, בעלות מותג העיצוב הצעיר ‘VAZI VAZI‘, מספרות כי השימוש בעיצוב גרפי קונספטואלי מתחיל עוד הרבה לפני האירוע עצמו: “אנחנו נכנסות לתמונה כבר בשלב ה-Save the date, וממשיכות לתזכורות ששולחים למוזמנים וכמובן להזמנות עצמן”, הן אומרות. “העיצוב הגרפי ביום החתונה עצמו הוא עולם ומלואו”. צוות המעצבות ערבה ונטע, מהמותג ‘ציפורות‘ מספרות לנו כי זוגות מתחילים להפנים את החשיבות במיתוג האירוע ומבינים כי מדובר בהשלמה מדהימה לכלל העיצוב בחתונה. “זה כבר מזמן לא רק הזמנות וכמה מדבקות”, הן אומרות. “העיצוב הגרפי זולג ממוצרי הנייר לחלל הרחבה ומתבטא בראנר עם גרפיקה שמונח על שולחנות האורחים, חיפוי לבר או אפילו ברחבת ריקודים שלמה עם אלמנטים מודפסים”, הן מסבירות. שירן אטד בעלת המותג הבוטיקי לעיצוב אירועים ומיתוג גרפי הנושא את שמה, מסכימה ומוסיפה: “גרפיקה נוגעת היום בכל חלקי האירוע, מעוגיות, מקרונים ונשיקות מרנג עם הדפסות אישיות, דרך עוגות חתונה ועד לווילונות ולפוסטרים בממדי ענק עם מיתוג תואם. הרבה פעמים כשרואים כיסא בגוון שתואם באופן מדויק למפה ולמפית על השולחן, זוהי לא מקריות ומדובר בעבודה של גרפיקאי”.

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

תפריטים, מעטפות ומספרי שולחן הם רק ההתחלה. עיצוב: ואזי ואזי. צילום: עידן כנפי

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

המיתוג באירוע יכול לבוא לידי ביטוי בכל פינה ועמדה. עיצוב: ציפורות. צילום: אייל כהן

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

הגרפיקה יכולה להופיע אפילו על עוגיות, מקרונים ונשיקות מרנג. עיצוב: שירן אטד. צילום: אורי כרמי

נקי, אומנותי ותלת ממדי

בשנים האחרונות נראה כי עולה הביקוש להזמנות קלאסיות ברוח מינימליסטית ובצבעים חיוורים עם הטבעות עדינות על ניירות כותנה רכים. בהתאם, הצבעים השולטים הם בהירים ונקיים כדוגמת לבן, ורוד וחום בהיר.

ומה בנוגע לעיטורים על ההזמנות? אם בשנים האחרונות בלטו בעיקר עיגולי פרחים, עיטורים גיאומטריים ותמונות ואיורים של בני הזוג, 2019 מאופיינת בסגנון יותר רגוע ואומנותי עם צבעי מים עדינים, כתמי דיו מופשטים ודגש על פונטים מרשימים וקליגרפיה מדויקת.

מבחינת טוויסטים חדשניים השנה, לצד הטרנדים המוכרים כמו חותמות שעווה פינטרסטיות על המעטפות, נראה כי בעקבות הזמנת החתונה של בלוגרית האופנה המצליחה בעולם, קיארה פראני, עולה הביקוש בקרב הכלות הישראליות להזמנות פופ-אפ אשר הופכות לתלת ממדיות כאשר פותחים אותן, ואשר מעניקות אשליית עומק.

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

עיצוב קלאסי ומינימליסטי. עיצוב: שירן אטד. צילום: חיים אפריאט

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

כתמי דיו מופשטים. עיצוב: ציפורות. צילום: עוז שכטר ואיל הצילום

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

צבעוניות קיצית ובהירה. עיצוב: ציפורות. צילום: איל הצילום

כשהדפוס והוואסטאפ נפגשים

אז איך הפופולריות הגוברת של תחום ההזמנות והמיתוג מסתדרת עם העובדה שכיום רוב ההזמנות נשלחות בכלל דרך הוואטסאפ? משיחות עם מומחים בתחום נראה כי כמות ההזמנות הדיגיטליות אכן נוגסות בנתח של אלה המודפסות, אך לאור הביקוש הגדל למיתוג ויזואלי מודפס – הכל מתאזן. שירן אטד טוענת שלמרות שהדיגיטל “כה מתוחכם”, אין כמו ההרגשה של אחיזה בנייר במרקם מעניין. ‘ציפורות’ מוסיפות כי המודפס והדיגיטל הם שני עולמות שיכולים להשתלב, ואם הלקוח מעוניין בהזמנות ממוחשבות בנוסף למודפסות, אפשר לנצל את העניין מבחינה קריאייטיבית וליצור הזמנות אינטראקטיביות כמו גיפים למשל, דבר שהוא גם יצירתי וגם תופס את העין. ‘ואזי ואזי’ מודות שהן דווקא אוהבות את מגמת השליחה און ליין. אמנם הן מציינות כי הן עדיין “מכורות לנייר” וקיים לכך ביקוש נרחב גם היום, אך הן כן מנצלות את השינוי ותמיד יוצרות גרסאות דיגיטליות חדשניות להזמנות שלהן.

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

צבעי מים עדינים. עיצוב: ואזי ואזי. צילום: חיים אפריאט

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

דגש על צבעים פסטליים קיציים וקליגרפיה מדויקת. עיצוב: ואזי ואזי. צילום: חיים אפריאט

טרנדים משתנים, DNA נשמר

אז איך יודעים איזה סגנון לבחור? אף על פי שמגמות רבות משתנות מידי שנה, לכל מותג עיצוב יש את הדי אן איי שמייחד אותו מהשאר. שירן אטד למשל ידועה בסגנונה הקלאסי והיצירתי, שתמיד מצליח להיות סופר נאמן לקונספט הנבחר. ‘סטודיו ציפורות’ המדויקות שואבות את ההשראה מעולמות האופנה ועיצוב הפנים ותמיד ממציאות את עצמן מחדש. ‘ואזי ואזי’ מביאות איתן משב רוח מרענן ולא סטנדרטי של קריצה אייטיזית משגעת ומלאת חוצפה ותעוזה. כאמור, עולם המיתוג הוא ההזדמנות שלך ושל בן זוגך להשלים את העיצוב לקונספט אחיד, לייחד את עצמכם מאירועים אחרים ולספר לאורחים את הסיפור שאותו בחרתם לאירוע.

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

שירן אטד: קלאסית ונאמנה לקונספט.

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

ציפורות: השראה מאופנה ועיצוב פנים. צילום: מתן כץ

הזמנות או לא להיות: כל החידושים בתחומי המיתוג וההזמנות לחתונות

ואזי ואזי: מותג אייטיזי קורץ ומלא תעוזה. צילום: חיים אפריאט

קטגוריות
עיצוב ופרחים,המגזין
תגיות
חיים אפריאט,איל הצילום,סטודיו ציפורות,שירן אטד,עידן כנפי,ציפורות,אורי כרמי,Vazi Vazi,ואזי ואזי
Menu Title
x